Items where Author is "ZAINON, SAUNAH BINTI"
Article
ZAINON, SAUNAH BINTI (2008) Bagaimana Meneliti Prospektus Tawaran Awam Sebelum Melabur?
ZAINON, SAUNAH BINTI (2009) Belanja Yang Perlu Sahaja.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2000) Belanjawan Keluarga Mantapkan Kebahagiaan.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2003) Can Ethics Courses Improve Students' Ethical Sensitivity and Ethical Judgement? A Preliminary Study in Universiti Teknologi MARA.
ZAINON, SAUNAH BINTI (1996) Corporate Attention to Ethical Issues: A Study of Malaysian Corporations.
ZAINON, SAUNAH BINTI (1994) Corporate Attention to Social Responsibility Disclosures: A Study of Malaysian Companies.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2008) Gelagat dan Kehendak Pengguna Mampu Meransang Perbelanjaan.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2008) Kembangkan Perniagaan Melalui Terbitan Saham.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2008) Kepentingan Analisis Pulangan Modal Sesebuah Organisasi.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2009) Keuntungan Perniagaan Bukan Sekadar Nombor.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2007) Laman Web dan Perniagaan.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Mengenalpasti Kos Membuat Keputusan dan Kos Kawalan.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2006) Pendedahan Maklumat Sosial Syarikat: Adakah Saiz dan Prestasi Syarikat Mempengaruhinya?
ZAINON, SAUNAH BINTI (2007) Pengarah Syarikat Beretika Terajui Kecemerlangan Syarikat.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2004) Pengurusan Maksimum untuk Kepuasan Pelanggan.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2009) Strategi Penetapan Harga Berasaskan Objektif Perluas Syer Pasaran â� Bahagian II.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Usahawan Kompeten Antara Cabaran dan Harapan.
Book Section
ZAINON, SAUNAH BINTI (2007) Corporate Attention to Social Responsibility Disclosures: A Study of Malaysian Companies. In: UNSPECIFIED UNSPECIFIED.
Conference or Workshop Item
ZAINON, SAUNAH BINTI (2000) Learning Styles and Students Performance: UiTM Segamat Campus. In: UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2003) Corporate Attention to Ethical Issues: A Study of Malaysian Corporations. In: UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2008) Can Ethics Courses Improve Students' Ethical Sensitivity and Ethical Judgement? A Preliminary Study in Universiti Teknologi MARA. In: UNSPECIFIED.
Other
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Bagaimana Meneliti Prospektus Tawaran Awam Sebelum Melabur? UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Belanja Yang Perlu Sahaja. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Belanjawan Keluarga Mantapkan Kebahagiaan. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Gelagat dan Kehendak Pengguna Mampu Meransang Perbelanjaan. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Kembangkan Perniagaan Melalui Terbitan Saham. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Kepentingan Analisis Pulangan Modal Sesebuah Organisasi. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Keuntungan Perniagaan Bukan Sekadar Nombor. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Laman Web dan Perniagaan. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Mengenalpasti Kos Membuat Keputusan dan Kos Kawalan. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2006) PIN Pemangkin Peningkatan Integriti IPTA (Bahagian Akhir). UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2006) PIN Pemangkin Peningkatan Integriti IPTA (Bahagian I). UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Pendedahan Maklumat Sosial Syarikat: Adakah Saiz dan Prestasi Syarikat Mempengaruhinya? UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Pengarah Syarikat Beretika Terajui Kecemerlangan Syarikat. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Pengguna Perlu Urus Wang Secara Bijak. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Pengurusan Maksimum untuk Kepuasan Pelanggan. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Pengurusan Modal Kerja ke atas Stok. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Pengurusan Modal Kerja ke atas Stok: Memahami Teknik-teknik Asas Kawalan Stok. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Penyenaraian Syarikat di BSKL: Satu Usaha ke Arah Pembangunan Ekonomi. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Perkembangan Dinamika Tadbir Urus Korporat di Malaysia. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2002) Strategi Penetapan Harga Berasaskan Objektif Perluas Syer Pasaran � Bahagian II. UNSPECIFIED.
ZAINON, SAUNAH BINTI (2001) Usahawan Kompeten Antara Cabaran dan Harapan. UNSPECIFIED.